Translate

niedziela, 8 marca 2015

Zdj, MSP, i wgl.

Hey, dawno nie wstawiałam. A wgl. to  ostatnio pisałam dłuuugiego posta a nie mogłam opublikować! No cóż... Ale dziś nie o tym!



Pomyślałam , żeby na MSP była opcja "wyślij tą wiadomość do wszystkich swoich znajomych".  Albo chociaż do znajomych online!

Naprawdę by się przydało :P

Moje ZDJ na movie star (najnowsze) nwm kiedy to czytasz ale narazie najnowsze to ma 70 lovków?! WOW  Bym chciała ja, ( waleri1 )  żebyś looknął/ęła te ZDJ.


 -------------------------------------------------------------------

Teraz powiem wam coś o Tureckim MSP . Czekajcie Tureckim? Dobrze napisałam? xdd


Zróbcie sobie na nim konto i zobaczcie jakie mają początkowe ciuchy! WOW! My niektóre z tych ciuchów (chyba) mamy za diaxy!!! Naprawdę! Zobaczcie sobie!



------------------------------------------------------------------

Teraz cuuś o fame :) xdd
Jak szybko zarobić fame bez kodów itp.?


1.Prosić (nie za często) inne movie star o grafy i pozdra.

2.Prosić (nie za często xdd) o pozdro i samemu je dawać.

3.Kupić fame boostera i zarabiać podwójne fame.

4.Np.: Poprosić kogoś np.: Hey ja Ci dam 16 lovków na opis i ty mi ok?

5.Rób dużo filmów i zachęcaj inne movie star do ich ogl.

6.Często opróżniaj skarbonkę.

7.Graj w różne gry np.: Quiz

 ------------------------------------------------------------------


Teraz coś o sc (bez kodów itp.) :) O sc wiem mniej :(


1.Wchodź do pokojów sławnych movie star i pieść ich zwierzaki/aka.

2.Graj w gry np.: Zwariowane Karty. (myślałeś, że napisze "Ubierz Się" Prawda?

3.Często opróżniaj skarbonkę!


-------------------------------------------------------------------
  
Zdj jak by co 8 str w TOP! WOWO! XDD





Nie nooo ale naprawdę to dla mnie ważne looknij
te zdj proszę! Nazwa tg zdj to : Chcesz?=like




-------------------------------------------------------------------


























Dobra bay! Na koniec fotka  tego zdj i nie tylko 



 -------------------------------------------------------------------








                      Te  zdj ;-; to zdj tego zdj. xdd







                 I inne zdj. (niektóre przerobione xdd)





















I zapomniałam powiedzieć, że u mnie dziś było jak w LATO a jest Marzec xdd




Bay            . waleri1 . 





Może wstawie fotki z Tureckiego MSP!!!


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz