Translate

niedziela, 15 marca 2015

Hakerzy!!! The clown the dolly!!!

 Zobaczyłam niedawno coś niepokojącego! Zobaczcie!!!
 (powiększ)


 Jego nie da się zaprosić! Wiedziałam, że to hacker, ale nie wiedziałam, że na Poskim MSP! Przecież to najlepszy przyjaciel "The Dolly" a ona jest z Kanady czy tam z Danii?Pisze "POLSKA" no ale nwm sama co o nim myśleć jeszcze coś co mnie zaniepokoiło! on ma w naj The dolly coś tam zdj na dole i ma w naj BlueNose xox    Chcecie go wyszukać? Wpisujecie na MSP BlueNose 


I będzie tam "BlueNose xox" on ma w naj jego a The clown ma w naj The Do.......  



Zdj the dollki xdd (powiększ)

Jej też nie da się zaprosić. Fascynujące!

Pytanie?-Dlaczego nie da się jej zaprosić?MovieStarPlanet mówiło (nwm czy mówiło, pisało na forum ale na innych blogach tak piszę, że pisali), mówiło, że "HAKERZY NIE ISTNIEJĄ!" Ale jak nam to wytłumaczął?

Jak wytłumaczął to, że na plaży TYTAN (ja nwm mnie nie było takie plotki) była "ANONYMOUSE"?! JA NWM CO MAM MYŚLEĆ!  Oni nie nazywają się "Delet User"        Jak inaczej wytłumaczyć to? Jak? Jak! NIE WIEM!!!!!!












Cóż, to chyba na tyle! Paapaatkiii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz